Mars
Publicerat den

Tiden springer förbi och vi är redan inne i Mars månad. Måste bli bättre på det här med bloggen, vill ju kunna kolla tillbaka sen på allt jag har för mig. 
Idag vaknade jag med feber och fick ställa in klippningen jag hade idag, hoppas jag blir bättre under natten så att jag kan jobba imorgon!
 
Har gått och blivit blond igen med! Dock inte sådär super blond igen, men ska inte säga för mycket, kanske kommer de med sen, hehe.
 
Nu vill jag bara att det ska bli maj och värmen kommer! Frågan är om det kanske blir en liten resa innan sommaren.. skulle ju vara väldigt skönt. 
Vill spendera sena kvällar på bryggan och i vårat nya lilla bygge i stugan, en inglasad altan ovanför vattnet. Ska verkligen försöka åka dit mer i sommar, så fort man får några dagar ledigt. Blir ju lättare i sommar när jag förhoppningsvis har körkort med, klarar jag de innan maj? vill inte sätta mål sådär egentligen då jag bara blir besviken om de inte klaras, men den som lever får se! 
 
Bild ifrån vardagsrummet i stugan, lite bygg kaos ute på altanen med massa grejer!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?