Första Juni
Publicerat den

Idag är det redan första juni, var tog tiden vägen? Har gått så himla fort nu på våren tycker jag. I helgen så har jag jobbat och en utgång på de igår, var galet mycket folk men trevligt! Hade bra sällskap av fyra favorit brudar. 
Ligger redan i sängen min och ska sussa om en stund, blev inte så mycket sömn inatt och måste vara utvilad imorgon när jag börjar 6.30!
I höst så har jag kommit in på utbildningen jag sökte, superkul! Men tråkigt att inte kunna jobba knappt alls och få in pengar.. kommer få spara undan massa pengar ifrån sommaren. Men det blir nog bra tillslut ändå, hoppas bara att jag kommer trivas och känna att det är rätt! 
 
Vilket rörigt inlägg, tror inte dehär med blogg är min grej ändå.. Vill skriva mycket för att det är så himla kul att gå tillbaka och kika.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?