Friday!
Publicerat den

Igår stod träning på schemat när jag kom hem, gick bra och shit vilket flås vi fick upp! Känns så kul att ha kommit igång och nästa vecka blir nästan ingen dag träningsfri. 
Idag så har jag vart ute och gått med Empa och Frida en sväng, skönt att prata av sig och att få röra på stela benen :)
Just nu så tittar jag på bilder och bara längtar tills jag ska färga och sätta i hår!! Ska köra på europeiskt hår denna gång, dyrare men förhoppningsvis bättre. Jag har alltså inte färgat mitt hår sen i...... september?? Så nu har verkligen håret fått sin halvårsvila, nu ska vi slita lite mera på de.
 
Nu ska jag åka till mormor och morfar och fika lite innan det blir baren dejt med jeppe och sen susar vi vidare till östhammar för lite hockey. Vad som händer mer ikväll är ej spikat, får se helt enkelt!
 
En bild på jr ifrån sommarstugan, nutte som sprang runt lyckligt i sin flytväst!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?