Nyklippt
Publicerat den

Idag jobbade jag till ett, sen åkte jag hem och vände för att åka till Sofie och Colin! Busade på där till halv fem med massa snack som vanligt :) 
Nyss kom frida och klippte mig, Gud så skönt!! Nu är de kort kort men spelar ingen roll det är inte lika slitet nu och har ändå typ aldrig utsläppt utan löshåret i. 
Känns som att utseendet har varit i skuggan ett bra tag nu, smink, vad är de? Haha.. När jag jobbar har jag aldrig smink och bara en tråkig tofs. Men imorgon så ska jag boka en tid för vaxning och färg av mina bryn, välbehövligt minst sagt. Sen nästa vecka tänkte jag hitta tillbaka till gymmet, när var senast? April? hjälp. 
Håret är just nu hemskt, färgen är så äckligt ful. Så jag ska färga igen nästa vecka med, skööönt. 

Nej nu ska jag ha tv kväll med mig själv, imorgon börjar jag halv nio till halv fem men sen är det helg och jag får umgås med min David igen :) 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?