11e september
Publicerat den

Börjar inlägget med att Gratulera min kära vän som idag blir tjugo barre! Grattis igen Jossan :)

Jobbade tidig morgon idag men slutade ett så de var skönt så har man hela dagen kvar att göra något. Jag har kollar två repriser på paddan och tagit de lugnt, sov så dåligt inatt så är ganska trött idag.
Ska snart laga lite middag och sen ut och köra tills sju då gänget ska ses och snacka om nyår, haha nu är vi ute i tid!

Annars så skulle jag vilja komma iväg till huvudstaden någon dag snart och shoppa lite höst kläder. Får ta med mig mannen min för han ville också handla lite nytt!
Såg även iphones nya modeller och fastnade för 5s i guld, väldigt fin så den får de bli när min 4a inte orkar mer.

Vill tillbaks till värmen..




Jossan

Tack så mycket bästa bästa bästa du :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?