10e september
Publicerat den

Igår jobbade jag lång dag på dagis till fem, men den gick fort! Busade på hela dagen så var ganska trött igår kväll. Åkte och grattade mormor som fyllde år med tårta och släkt. Sen hem och gick kvälls prommis med frida, vi har en grej på gång som kan bli riktigt bra!!

Idag är jag ledig för dagis är stängt. Sen jobbar jag på hela veckan och även hela nästa vecka. Så jobb rullar på och det känns skönt att jag bara har tre dagars hål den här månaden :)

Väntar fortfarande på mina reebok sneakers, dom kom men var alldeles för stora.. Så nu har jag bett om en ny storlek!

Visstja, jag har blivit brunett! Måste färga håret snart igen eftersom jag var blond så biter inte färgen så bra första gången när jag inte färgade det så mörkt.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?