15e November
Publicerat den

hejhopp! Vi är redan inne i halva november vilket känns sjukt! Snart fyller jag 20 och sen är det julafton och nyår. 
Men åter till nuet, har börjat tagit körlektioner i Uppsala på upplands trafikskola. Min första var i tisdags och sen hade jag en igår också. Känns mycket bra och helt sjukt att jag kör runt mitt i stan, lite små stolt. När jag kommer få körkortet är oklart men jag ska gå tio dubbel lektioner till att börja med så får vi se om det behövs flera. Mitt mål är att ta det innan maj sa jag till läraren, vi får se helt enkelt!
 
Idag så är jag ledig och tog en ordentlig sovmorgon, har precis duschat och ska snart fixa iordning mig. På kvällens schema så står Hockey tittning med Emelie först, vi ska kolla på Davids lag, har nästan kollat alla matcher iår och känns så kul att kolla när det går så bra för dom :) Sen ska vi hem till alunda igen och kolla fotbollen med ett gäng. 
 
Nej nu måste jag skynda att föna håret för min gudson junior inväntar promenad med mig. HEJS






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?