Lördag
Publicerat den

Igår var det smärta på hög nivå, tårarna kunde inte sluta rinna och jag var arg. Arg på mina jävla visdomständer som bara ställer till problem. Var hos tandis igen igår och dom gjorde ett litet ingrepp, skördar bort tandkött vid tanden, gissa om jag hade ont efter!!
Käkar Alvedon och Ipren hela tiden, himla trött hela tiden.

Snart ska mamma göra en grekisk sallad, hackad i mini bitar så jag får in de i munnen.. Haha. Sen ska vi kolla hockey och sen festivalen, så blir lugnt nu fram tills på onsdag då julles skiva är, ska bli kul om jag är bättre tills dess, hoppas läkningen går fort!

Nu ska jag kolla lite resor, vill bort nununu! Även fast jag inte har tid, massa jobb som står i vägen så får bli till hösten. Förresten så ska jag jobba imorgon 9-17.30, hoppas jag bättrar mig lite under natten. Hejs







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?