Summerburst 2013
Publicerat den

Åh vilken galen underbar och spårad helg!! Vi bodde ett gäng på åtta personer i ett hus precis vid Globen över helgen och där hölls att för och efter fest. Summerburst var helt galet kul och jag har väl aldrig hoppat så mycket! Har ganska mycket bilder ifrån huset men dom ligger på mobilen och vet inte hur jag gör så jag får dom till paddan..
Man måste vara där för att få rätta känslan, allt runt omkring och alla glada människor.

Kom hem på söndag kväll, vi sköt på städningen så länge det gick typ.. Låg i stora sovrummet och snackade istället.

Igår började min visdoms tand att krångla IGEN!! Blir tokig på den.. Så nu fick jag en ny tid i Årsta imorgon, nu ryker den... :(

Dags för glass och internet shopping som tröst!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?