Studenten
Publicerat den

Här kommer ett litet försenat inlägg om studenten.
Började med att jag och pappa åkte på Davids utspring i gimo och sen vidare hem till honom för mat och fika. Var jättemysigt och trevligt! Av oss fick han ett par rayban brillor och en weekendbag! :)
Var där tills halv fyra då vi styrde in mot Uppsala för att fira Julias student, där åt vi lite till och fikade på de igen. Av oss fick hon pandora smycken!
Stannade där tills efter åtta då jag och pappa åkte hem igen för att jag skulle möta upp killarna och dra vidare till stan, men när jag kom hem så var jag för trött och kall så stannade hemma och kollade film med pappa istället.
David ramlade in vid fem och var mycket nöjd med hela dagen, den var över förväntan för han så de var kul att höra :)

Dagen var så fin och jag är så stolt över mina fina studenter!! Här kommer några bilder, Alles tjej Carro som har fotat, hon fotar så fint så nästa grej jag vill ha är en bra kamera och kunna dokumentera fina stunder på bild.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?