Midsommar
Publicerat den

Då var snart midsommar helgen förbi. Jag började med en klassisk lunch hos Emelie innan vi begav oss för ett kvälls pass på jobbet (13.30-22). Jag gick hem till Davids föräldrars firande hos grannen efter och lekte lite lekar, sen gick jag hem och la mig och somnade ganska direkt. Vaknade till under natten när David kom hem och kröp ner, mysigt. Idag vart det tidig uppstigning för jobb 7! Emelie jobbade kvar över natten och fram till elva idag på förmiddagen så dagen flöt på bra och fort :) mysigt att jobba den här helgen faktiskt när vi var iväg på firande och grillade på kvällen igår, fick iallafall midsommar känslor!
Efter jobbet idag så åkte jag hem till alunda och har vart med frida och grabbarna på bakis häng.. Även fast jag inte var bakis var jag nog tröttast!

Nu ligger jag i sängen med paddan och ska snart slå på en film att somna till, imorgon är det jobb 7 igen, sen får jag en dag ledigt på måndag och sen är de jobb igen. Dagis på tisdag och sen Östhammar resten av veckan och även helgen, men cash is king!!

Ciao







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?