Lördag
Publicerat den

Håret är isatt och jag känner mig hel igen! Fick även med mig tre produkter ifrån natta för att jag hjälpte henne att färga sitt hår, snällt.

Ifredags var det volleyboll vid sju med cider i kvällssolen, roligt!! Sen fortsatte vi med fest resten av kvällen.

I lördags hade jag och pappa myskväll med jordgubbar och hyrfilm! Somnade ganska tidigt och vaknade idag utvilad, legat i solen större delen av dagen = kräfta nu.. Shit trodde ej det hade tagit något alls.. Lite aftersun på de och insmord kropp imorgon så blir de finfint.

Imorgon ska jag till stan med Julia, ska köpa något att ha på mig på studenten, skor och ja lite små fix, hoppas jag hittar allt!

Att bero på studenten så har det vart en klump i magen hela tiden, förknippat med ångest för mig. Mina TVÅ hjärtan tar studenten på olika ställen, nyss så kom mamma in och hade en lösning, fina mamma. Tårarna har sprutat men nu är det löst!!!!!! Eller ja blir liten stund på båda men det känns bäst, vill inte svika någon.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?