Ledig
Publicerat den

Måste börja med gårdagen, kom hem vid elva till alunda efter kvälls jobb och vad står i mitt rum? Jo en ny säng!! Äntligen :D tack mams och paps. Jag hade en 180 cm förr men ville ha en 160 så fick de nu!
Inte nog med de så ringer pappa och säger att han har köpt en vattenskoter!! Åh vad jag längtar efter att åka till stugan nu och brumma järnet på den.
Så igår var en riktigt bra kväll! Fick även en ny topp av mamma :)

Idag så vaknade jag så skönt i sängen och klippte vid tolv. Sen har jag hängt med frida hela dagen, hon åkte hem nu för att tvätta och hämta dricka typ, ikväll ska vi ha planerings möte med gänget, börjar med middag och sen kika resor! Till de blir det lite dricka med, bra kväll.

Imorgon börjar jag halv fyra, sen får vi se om det blir lite äventyr på kvällen!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?