14e januari
Publicerat den

Känns som att det är söndag idag för att man festade igår.. Var iaf knutmasso och jag körde på en enkel pingvin kostym med emelie! Förfestade med massa partyglada tejer i gimo och sen vidare till gatan, sen ny förfest med lite killar också och tillslut upp till ladan där i dansade tills benen vek sig. David kom och hämtade mig på natten så åkte vi hem till mig och sov, snälla prinsen. 
 
Imorgon så har jag fullt upp, måste ringa ett jobb samtal och sen ett samtal om min mobil. Sen fixa med cv och efter de åka och träna! Får se om jag får med mig brudarna eller om jag blir själv igen. På onsdag så ska jag jobba, långpass 11.30-22. 
 
Har kanske även kommit på en födelsedagspresent till David, får se om det blir den eller inte men tror han kan gilla den :))
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?