Onsdag den 6e februari
Publicerat den

Igår kämpade jag mig upp på löpbandet igen på gymmet, helvette rent ut sagt va jobbigt de var, svetten rann, men åhhh så stolt över mig själv!! Ett plus är att jag var lika duktig idag med när vi tränade :)
 
Jag jobbade till fem idag på stugan med gullebarnen, sen hem och slänga i mig lite yoggi och vidare till gymmet med Frida och Emelie! Kom hem vid nio och nu ligger jag i sängen, ska bli så skönt att få sova. Men blir ingen sovmorgon för tidigt pass imorgon igen på stugan, men slutar ett och då blir det träning med Emelie och sen ett uppdrag. Efter de åker jag till östhammar och kör en färg och klipp på perry och sen hem till min prins. 
 
På fredag väntar lite jobb och träning igen, det är ju så otroligt peppande när man ser resultat, då vill man bara fortsätta! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?