Min helg
Publicerat den

 
I fredags så åkte jag och David upp till Bollnäs där vi spenderade två nätter hos farmor, mycket mysigt med god mat och bara ta det lugnt. På lördagen gick vi upp tidigt och gav oss ut i backen i Järvsö, var så kul att få testa all min nya utrustning och jag älskar mina skidor!!
Igår när vi kom hem så blev det middags mys i östhammar och sen lite fikatajm. Idag har jag varit hos frida hela dagen, sen hem och träffa familjen, oj vilken mamma gris jag är som har längtat!
 
Nu funkar bilder igen (y) så här har ni min shopping då..
Nya träningsgrejer!
Ny skidjacka.
Present ifrån David, fick hämta ut den nu ganska mycket efter min födelsedag för att den ej fanns innan.
 
Fick även hem en ny väska på posten förra veckan, kan visa den senare! 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?