Lördag
Publicerat den

Igår så spenderade jag kvällen hos Johanna i östhammar med massa brudar! God dricka och gott sällskap gjorde en bra kväll. Tog bussen hem och hade lovat att sticka till kakan på efterfest men jag gick hem och skulle invänta tiden och då somnade jag, kanske lika bra.. hehe.
 
Idag har jag bara glidit runt här hemma och mot kvällen blev de mellomys och massa snack med Emelie som kom förbi en stund, så himla skönt att bara sitta och snacka om allt och inget! 
 
Imorgon så har jag två klippningar och lite jobb, så fortsätter veckan med jobb och en ålandstripp :)
Nu dags att krypa till kojs och kolla en repris på datorn, har inte sovit i min säng i mitt rum sen david åkte.. sover nu i ett tredje rum med en 90cm säng, mysigt och inte lika tomt som i dubbelsängen när man är själv.
 
Ps idag började jag med "Xlash" som ska göra mina ögonfransar fylligare, jag återkommer med resultat.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?