Ny vecka!
Publicerat den

Helgen började med hår fix som ledde till att jag verkligen har den perfekta blonda färgen nu, love! Sen blev det fest, långt in på morgonkvisten. Gick hem halv tio och somnade som barn i sängen jag och David.

Lördagen spenderades bara hemma och myste med god mat och godis. Igår vart det lång promenad med David och Sanne, glass och fint väder. På kvällen så skjutsade David mig till Sanne så åt vi grönsker och dipp till film tittande, massa prat om saker som har hänt. Allt kommer bli bra, måste bara ge det lite tid gumman!
Fick hämtning av karln sen också så somnade vi sött hos mig.

Idag har vi lagat mat, bakat och övningskört! Gick ganska bra så ska försöka köra så mycket som möjligt nu så jag kan börja ta lektioner sen.

Nu ringde Sanne så hon kommer och hämtar mig strax så ska vi mysa ikväll igen!

Hejs







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?