hoppigt inlägg..
Publicerat den

Min stockholms helg var hur bra som helst, firade faster som blev 30år och dagen efter var det shopping hela dagen! Handlade lite för mycket och hade tänkt att spara mig ett tag med shoppandet nu.. Men det bröt jag i tisdags när jag shoppade upp ett x antal laxar... ajaj men mycket fint fick följa med hem! Var så snäll så jag köpte en massa till David med!
 
I veckan så har jag jobbat på helt enkelt, idag var jag ledig och satt hos frissan hela förmiddagen, sen lunchade jag med natta! Vart som vanligt mycket nöjd, nu är mitt hår kortare och lite ljusare, åt koppar guld hållet.
 
Imorgon ska jag klippa massa här hemma och sen titta på hockeymatch med Emelie och David, på lördag kväll ska jag jobba! Så min helg blir lugn.. blir nog utgång nästa helg istället.
 
ciao






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?