update
Publicerat den

Vill börja detta inlägg om min skiva, som var den absolut bästa skivan i stan! Sjukt mycket partyglada utklädda gäster, världens bästa klass och massa festande. Jag vill tillbaka, det var så kul, nu vill jag bara ha studentfesten och köra en repris! Rekomenderar alla att ha sin skiva på flustret, vilken stämning!
I tisdags dagen efter så fick vi som tur var ledigt.. sov till två och sen åt jag och David lite innan vi kikade på film. Sen kom mamma hem och såg till att vi fick i oss middag! Vi sov även för första gången i friggan som vi gjorde klart då på kvällen. Var hur mysigt som helst!
Igår var jag i skolan några timmar och hade religion och sen svenska där man fick reda på vad man har kvar, och jag är helt klar!!!
Idag så blev det en miss, skulle ha åkt in till skolan istället för att ha praktik men det var ingen föreläsning? Så jag vart hemma, lika bra de med hostan och så hinner jag plugga massa tills imorgon då det är prov.. men jag ska inte klaga.
Har två prov kvar i rättskunskap och en hemskrivning i religion.. hehe. Sen tar jag studenten!!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?