långt inlägg..
Publicerat den

Mycket har hänt sen sist..
Först skivan förra torsdagen, som jag vart sjukt besviken på.. vad är det för mening att ha ett tema och inte ens klasserna är utklädda?? Ganska dåligt med folk också osv.. Tur att vi hade en grym förfest här som gjorde oss pepp och vi körde vårat race!
Hem kom vi inte heller.. jag och David tog en taxi till fyra mackarna för att köpa mat och sen åkte vi hem till pelle och sov där, tur att han var vaken och snäll som blåste upp en dubbelsäng till oss!
Aja våran skiva är på måndag och den kommer rocka med mer folk och mer utklädda! Själv ska jag vara maja gräddnos, hehe.

På morgonen så fick vi ta bussen hem till östhammar efter tre timmars sömn.. sjukt bakis hoppade jag sedan i en bil upp till fjällen med gänget, blev en del galenheter där uppe och efter en femdagars så är man rejält sliten och de togs ut på min kropp i form av feber och en hemsk hosta.. så jag var hemma ifrån skolan igår och idag från praktiken. Sandra var här på sin lunch så vi snackade av oss massa om allt som har hänt, hade inte träffat henne på en vecka! Så imorgon åker vi till stan för lite shopping och mat, sen hämtar mamma oss så åker vi till ikea och handlar grejer till friggan :)

Helgen är väl ganska planerad redan, på lördag så ska jag och David kolla på stadsloppet i östhammar och jag ska klippa han under helgen också. Annars ska jag bara ta det lite lugnt och vila så att jag är frisk på måndag! Lite plugg bör också skjutas in om jag ska kunna prestera på mitt prov på måndag.

oj va långt det blev, hade mycket att dela med mig av helt enkelt! ciao







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?