Helgen
Publicerat den

I fredags blev shopping, till både mig och friggan! Ska ta lite bilder där sen och visa er, får nog hem soffan imorgon förhoppningsvis!
Sen blev det thai mat och hockey mys med älskling.
Igår så åkte David till östhammar och kollade på stadsloppet och sen spelade golf, jag var kvar här hemma och fixade i friggan med lite blommor och sen med min outfit tills imorgon, känns bra taggande nu!!
På kvällen så åkte jag till david så kollade vi hockey med empa och sebben, sen åkte vi hem och sov.
Vaknade idag och åt lite frukost innan vi åkte till alunda, då klippte jag han och sen åkte han vidare in till stan för att handla till hans outfit imorgon.
Nu pluggar jag lite.. Har två prov imorgon men det är sjukt svårt att koncentrera sig, tänker bara på massa fix tills imorgon. Snart ska jag ta en pause och gå på barnkalas, Elsa blir hela 6år!!

Puss och kram skumbanan




Sanne

Underbara minnen och en härligt bild! Haha den kvällen bruden! Ses snarast hoppas jag, saknar dig enormt mycket!! Puss på min tjej!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?