Resumé
Publicerat den

Har lagt bloggen helt åt sidan och bara tagit det lugnt den lilla ledig het av denna sommar som jag hade.
Min student var iallafall den lyckligaste dagen i mitt liv, gick med ett stort leende på läpparna hela dagen! Helt otroligt att jag har blivit så stor, känns så konstigt och läskigt.. jag som inte ens har lärt mig sätta på en tvätt eller diskmaskin..
Hade en helt underbar kväll också med släkt och vänner till familjen och sedan alla pärlor på flurran!

David, bror (med min skylt) och kusin!

Fina mamma och jag.


Jag, grät så att tårarna sprutade!!

Vårat vrålåk som Tompa skjutsade hem mig och Frida i!

En del av gästerna hemma, skålar för mig! hoho

Nu funkar det inte att ladda upp flera bilder..? Får försöka igen imorgon efter jobbet, måste sova nu så att jag orkar upp. Går upp fem på morgonen så behöver mycket sömn.. Lite kort om min dag då, jobbade till halv fyra och åkte hem och slängde i mig lite nudlar, sen iväg till natta som fräshade upp min färg i håret. Sen vidare hem och klippte.
Ska iaf försöka blogga bättre nu så att jag minns min sommar. Kommer komma upp ett inlägg med bilder ifrån Kreta sen också.

Puss / J






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?