Två dagar kvar!!
Publicerat den

Kom hem igår kväll efter en underbar vecka på Kreta, kommer upp bilder sen! Den här resan kommer jag alltid minnas, så himla mysigt!!

Igår när jag kom hem så går jag in i vardagsrummet och där sitter julia!!!!!! Fick panik i kroppen, glädje tårarna sprutade ifrån oss, efter tio månader var det så otroligt skönt att få krama och pussa på henne igen!

Hon sov kvar hos mig och vi låg OC pratade långt in på natten om allt som hänt. Idag åt vi lite lunch och sen åkte vi till stan, jag fick med mig underkläder tills på tisdag och sen ett par byxor!
Imorgon ska jag först in till skolan för att fixa med vårt lakan till flaket och sen hem och få håret färgat och naglarna fixade av natta, hur bra som helst!!

Två dagar kvar till studenten nu, helt otroligt, obeskrivlig känsla helt klart, nervöst.

Puss j




Julia

<3<3<3



URL: http://juliajordeby.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?