trött.
Publicerat den

Var riktigt trött imorse då jag inte sov bra inatt, konstig känsla i magen.. Men krigade mig upp och jobbade på som vanligt. När jag kom hem la jag mig dirr och sov och sen åt jag middag. Nu ska jag snart ut på en kvälls promenix.
Ikväll (när jag har somnat, haha) så kommer David hit, har inte träffat han sen i söndags så det är dags nu. Kommer inte träffa han ikväll heller men jag får iaf sova med han :)
Visstja, glömt och sagt de, men innan jag började jobba så skaffade jag mig min första gaddning! Blev ett J på utsidan av armen nästan vid handleden, gjorde inte alls så ont som jag trodde. Nu vill jag bara göra flera, fast i tattoträsket..
Blir inget Bollnäs för mig och David nästa helg för vi kom på att han jobbar.. fan också. Men ska höra med Johanna om hon är sugen på att dra dit!
/ J






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?