Kväller
Publicerat den

Idag så jobbade jag, hem och klippte, åkte till gimo till Frida. Kajsa kom också så vi hade en myskväll med massa att ta igen!

Bara tre dagar kvar nu att jobba.. känns både bra och dåligt. Skönt att få en veckas ledigt med lite sovmorgon men skulle ändå kunna jobba mera eftersom att jag trivs så bra! Men jag behöver nog en slappar vecka för sen väntar fem veckor till av jobb i östhammar på sjukhuset! Det ska bli spännande och tror redan nu att jag kommer att trivas bra där med :)

På min lediga vecka så ska jag nog tillbringa mycket tid i stugan som det ser ut just nu, några dagar i veckan med pappa och släkten och sedan på fredagen åker jag och david upp över helgen, mysigt!

På fredag så kör vi en repris ifrån i lördags, alltså midsommardagen. Sjukt galen kväll i öregrund med Frida och David, skrattade så man fick ont i magen! Så nu längtar jag tills fredag då det blir grill och förfest och sedan öregrund med Frida, David och Tobias!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?