Jobbar
Publicerat den

Sitter just nu på rast i solen med en cola för att hålla mig vaken!
Skulle ha jobbat klart i fredags och fått en veckas ledighet nu men dom frågade om jag ville jobba mer så jag tackade ja! Jobbade igår och ska jobba idag sen så är jag klar här. Ledig tills på måndag då jag börjar mitt andra jobb i Östhammar i fem veckor.

På mina lediga dagar ska jag: ikväll åker vi till Öregrund för att gratta kusin som fyller år! Sen åker jag till david och sover där. Imorgon blir det förmodligen två klipp+färg kunder hemma och sen packa inför torsdag då jag och fina Sandra drar upp med tåget till Bollnäs för att koppla av och mysa! Får kanske sällskap av en dåre på fredagskvällen också, hehe.

Allt för mig, nu ska jag fortsätta jobba sista timmarna, hejs!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?