23 juli
Publicerat den

Nu var det ett tag sen jag kikade in här, jag har jobbat på i två veckor, är nu inne på min tredje av femte vecka!
Har bott i Östhammar och lite hemma och varit ute och träffat vännerna på kvällarna så har inte hunnit med att blogga.
I helgen var jag och David i min sommarstuga, var hur mysigt som helst att bara koppla av en hel helg! Vi åker upp dit igen när jag har slutat jobba :))

Idag så åkte jag till jobbet och var nog bara där en halvtimme innan jag åkte hem igen, mådde så jäkla illa och hade ont i huvudet. Har faktisk spytt hemma så det var väl lika bra att jag åkte hem! Mår fortfarande inte bra så ska bara ligga i sängen och krya tills imorgon då jag hoppas att jag mår bra igen så att jag kan jobba! Trivs jätte bra på jobbet så det känns kul! Missar ju pengar också nu när jag ligger hemma..

På torsdag åker david iväg till Göteborg tills på söndag.. Oj så jag kommer sakna honom! Inatt blir första natten utan varandra på över två veckor.

Får se vad min helg bjuder på, förmodligen vin med tjejerna iaf! Sen kanske även lite party på fredag.. Får se hur jag känner mig!

Lite bilder ifrån helgen;




william

roligt med fiske:D



URL: http://funnyones.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?