14e januari
Publicerat den

Igår var det knut, jag gick ut som bebis med amanda emelie emelie och bella! Vi var bra utklädda så att ingen kände igen oss. Sen var det upp till ladan och dansa loss lite.
Idag har jag bara degat i sängen heeela dagen, har duschat och nu väntar jag på maten. David kommer om en timme och efter att jag har ätit så ska jag ringa hit emelie så ska vi dra oss på partaj! Får se om jag knäpper lite bilder så att ni får några bilder på den här bloggen.

Jag saknar dig hela tiden, väldigt mycket. Snart ses vi igen, mer än halva tiden har gått nu. När vi ses så tar jag studenten, sen ska vi leva i sommar! <3



Julia

Sommaren kommer att bli grym, saknar dig också hela tiden. Räknar ner dagarna nu, snart ses vi igen! <3



URL: http://juliajordeby.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?