Söndag
Publicerat den

Imorgon så börjar sista skolveckan innan lovet, hej så skönt!
I fredags så var jag ledig så åkte till david i torsdagskväll så var han hemma på fredagen, vi lagade mat och gosade hela dagen tills chrille hämtade mig så åkte vi hem hit så klippte jag han!
Sedan vidare till storvreta på 19års middag hos Jenny, var super god mat och mysigt sällskap, hoppade utgång och åkte hem och sov.
Igår så bara tog jag det lugnt på dagen och på kvällen drog jag och palle krogen! Mötte upp några och åkte in med dom, mycket bra kväll med mycket dans i mycket höga klackar, mycket!!
Idag så har jag klippt morfar och pluggat lite, ska snart gå över till grannen och låna oc boxar, undra när jag somnar ikväll... hehe.

Saknar min prins som är på åland och spelar match.. men vi ses på tisdag på alla hjärtans dag iaf! :)

Tänkte bara berätta att jag lever, hejs






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?