Tisdag - livet som arbetslös
Publicerat den

Igårkväll mötte jag upp Jossan som precis hade kommit hem till alunda igen, vi satt och pratade om så mycket och det visar sig att det är exakt samma sak vi vill göra i höst, så sjukt!! Så ikväll så börjar vi vår långa resa mot förhoppningsvis något bra och lyckat.
Idag har jag spenderat dagen med Johanna som precis knatade hem. Vi har planer på en resa och på fredag blir det nog bokningsdags. Vi har bara suttit och babblat massa om olika alternativ men kom nog fram till att det blir Turkiet, varför är för att det är så pass solsäkert där nu. Förhoppningsvis blir det två veckor om vi får ihop våra scheman men annars blir det nog en iaf!
Nu ska jag kolla på en serie så att jag kommer ifatt, måste förresten se fortsättningen på Dallas ikväll, det var ju superbra igår!
Bild ifrån i våras när jag och älsklingen var på Kreta, underbart.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?