Maskinen!
Publicerat den

Igår vaknade jag med David och vi tog oss in till stan för att shoppa, fick med mig ett par skor, en tröja och ett par mysbyxor. Sen gick vi och åt middag på dragon och då kom mamma också så gick vidare till bion där vi såg Cockpit, mycket sevärd! Sen åkte David och mamma hem och jag mötte upp Jossan, Rasmus, Simon och Ludde och vi satt oss på stationen och tog en cider innan vi gick ner mot flustret där Maskinen spelade. Stod och hoppade, dansade och vevade konstant i en timme så man var lagom lökig till efterfesten sen.. haha.
Vi fortsatte och festade på och sen avslutades kvällen på donken, var hemma i sängen halv sju när David skulle gå upp och åka till skolan. Kunde inte sova längre än till tio idag heller, var inte alls trött.
Vid fem så ska jag klippa och sen kommer mamma hem med ett par till nya skor till mig :))
 
Några gamla bilder ifrån när jag och Frida gick i ettan på Fyris, pluttar




 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?