Måndag
Publicerat den

Båtveckan bjöd på en minst sagt galen helg! Vi körde två dagars och den här helgen kommer sent att glömmas!!

På lördagen satt jag hos natta hela dagen och blev fin i håret, har nu en mörk ombre, fortfarande ovant att jag är så mörk men jag är jätte nöjd :))

Idag var det jobb och det har aldrig varit så mycket patienter som det var idag, satt knappt still en sekund, men det är kul för dom allra flesta är så gulliga!

Nu är jag på väg hem ifrån gimo, stannade till där efter jobbet och hängde med frida och så kom emelie också, mys kväll!
Dags för dusch och middag och sen ska jag sova så att jag är pigg imorgon. Två veckors jobb kvar nu, skulle bara ha jobbat den här veckan men dom ville ha mig där en vecka till, cash is king.

Ciao







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?