måndag
Publicerat den

Helgen spenderades i östhammar, i fredags var vi hos Viktor som fyllde 18år, grattis till honom! Så festade loss där med ett gäng sköna människor!
På lördagen så var jag med Emelie och Sebben hela dagen när Davve jobbade, sen hämtade han oss så åkte vi hem till honom och lagade tacos och var där hela kvällen, super mysigt!
I går så låg jag kvar och sov när han åkte och jobbade, sen kom han och hämtade mig och då höll jag han sällskap tills han slutade och då åkte vi hem till mig och åt middag.
Idag så åkte jag med pallz till thuns, vi skulle shoppa men blev bara en jacka och godis för mig.. hittade inte så mycket. Sen har jag hängt med den bönan hela dagen tills nu.
Imorgon blir det nog träning eller ut och springa, vi får se! Sen på kvällen kommer prinsen.
Allt för mig, hejs



Julia

Saknar min kurre <3



URL: http://juliajordeby.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?