måndag
Publicerat den

Helgen var mycket bra, i fredags så var det med fest hos rasmus. På lördagen så var jag först hos mickis så förlängde hon mina ögonfransar, sjukt bra!
På kvällen så åkte vi till österby och mös med agge och kajan, sen skjutsade frida mig till öst så sov jag hos David. På söndagen så var det dags att åka en tripp till åland med Johanna och David, skulle handla på oss till valborgs helgen i fjällen.
Idag har jag haft klipp och färgkund i skolan sen slutade jag, satt kvar och gjorde klart lite saker med företaget. Sen vidare ner på stan för lite shopping, blev en tröja och några ringar. Sedan åt vi middag på tacobar och vidare hem. Nu sitter jag här och David ligger i sängen och väntar otåligt på att jag ska plugga klart så att vi kan åka till ica och handla kvällens gotti. hejs






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?