hejhopp
Publicerat den

Kom hem ifrån en underbar vecka i Åre med David och hans familj på mammas sida i lördags natt. Allt var så perfekt där uppe, åkte skidor dagarna långa med davids mamma och på kvällen var det massa spel, mys och bastu varvat med lite after ski, hur bra? asbra.
Kändes jättetomt att sova själv i min dubbelsäng inatt när vi har sovit på varandra i princip, delade en 70cm säng... Mysigt var det!

Idag så var jag på färgkurs i Stockholm med natta som jag har praktik hos! Var inriktning blonds idag så på morgonen så var det teori sen lunch på tacobar!! och sen så kom det massa modeller som vi färgade sommar snygga!

Nu på kvällen när jag kom hem så var jag super trött, men har ändå hunnit med en hel del. Har skrivit klart två inlämningsuppgifter, så himla skönt! Bara fem kvar.. men snart är det studenten!
Har även kikat runt på ikea och bestämt massa till friggan, ska in i helgen och shoppa med mamma till den! Sen ska jag flytta ut dit efter de.
Blir nog även en tripp med ålandsbåten i helgen med vårat part crew som ska spendera sista april helgen i fjällen!

hejs


jag har den finaste prinsen av alla, han är bäst!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?