ny blogg
Publicerat den

Bestämde mig för att göra en ny, en egen blogg.
I fredags vaknade jag hos david, han åkte till skolan och jag sov vidare. Sen fixade jag mig lite snabbt för att åka hem och möta upp frida. Vi fixade oss för fest och drog sen hem till henne och förade där med empa sanne sebben och sandra! Första gången sandra vågade sig ut på fest i alunda, super kul att du följde med pluttan!
Sen gick vi vidare till åsberg där det var mera folk, festade på tills vi inte orkade mera då vi gick hemmåt. Åh glömde nästan, jag och sandra var på en liten nattutflykt. Sjukt kul var det, haha!

Igår så var det fest igen, vi struntade i att åka in till stan på kulturnatten och körde en repris hos åsberg. Lyckat även denna gång, höll igång ganska länge och vandrade hem med davvisen. Vakade idag av att han var försenad till jobbet så han fick brådis och jag somnade om.. Gick upp vid tolv och har bara spenderat hela dagen med mamma och städat mitt rum inne i huset. Nu är david på väg hit så ska vi kika idol och sen kolla klart på en film som vi har påbörjat.

vi hörs, / J

fem dagar kvar till helg igen..wiho



sandrarengren

grym natt gummsan! Kör en ännu bättre kväll nästa helg med fler utflykter och andra spännande upplevelser! <3



URL: http://sandrarengren.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?