helgen
Publicerat den

I fredags så följde jag med frida som impuls piercade sig, gaaah hon är så snygg i de!
Sen så åt jag middag med familjen och sen kom david hit. Vi gjorde inte så mycket alls utan bara var med varandra eftersom att vi inte hade träffats sen i onsdags morse, haha oj inte så länge som det kändes kanske..
På lördagen så kollade vi film och kollade hockeyn! Blev så jävla less efter matchen.. tur att mamma kom hem med massa kakor...
Sen beställde vi mat och efter det så gick vi till sanne där sanne, sandra, david, empa, sebben, tobbe och jag var! Var kvar där tills alla blev lite för trötta och sanne skulle till gurra.
Gick hem med sandra tobbe och david och väntade på sandras buss med lite chips, hehe. Sen somnade jag och david ganska fort!
Vaknade idag och har ätit lunch och bara myst, riktigt skön helg.
Nu ska jag ta tag i mitt rum som är super stökigt efter att david precis lämnade huset, som vanligt! haha.

Har ganska ont i tragus piercingen idag.. pillat för mycket :( och på onsdag blir det nästa piercing också!!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?