Helgen!
Publicerat den

I fredags så var jag med david hela dagen, sen åkte jag på middag hos sanne som fyllt år, så där blev det firande! Sen åkte vi vidare på fest men jag var trött och ville bara hem till david och sova, chrille fick komma och hämta oss och skjutsa oss till östhammar igen och mig till david.
Åkte hem med empa på förmiddagen och solade med sandra. Sen vidare till frisören (våran underbara praktikplats) för att fixa vårat hår. Jag körde på lockigt svall!
Vidare hem och sminka mig och sen kom empa så tog vi bussen till östhammar igen, fest hos linus! Sandra kom med en senare buss sen också! Jag dör vad jag har skrattat det här dygnet, helt sjukt! Det som hände på festen stannar där.. hahahha.
Nästan alla sov kvar hos linus så idag har jag bara tagit det lugnt med david, linus, joel, chrille, sebben, empa och sandra. Käkat pizza och vilat, kommer somna så jäkla tidigt idag känner jag, men det var så jävla värt de!
Ribban är satt..

ciao






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?