tisdag
Publicerat den

I fredags så kom david och vi kollade på innebandy, sen åkte vi ut på raggarrunda till österby med frida som tog sitt körkort i fredags!!!! :D Träffade kajsa ett tag och sen hem, jag och david somnade innan elva tror jag, lite trötta....
På lördagen så åkte vi till östhammar och på kvällen hem till herr jansson. Han bjöd på raj, jag spenderade mest tid i källaren med linus och david där det var tävling, hahaha.
På söndagen åt vi på sibylla med grabbarna och sen hem till david och kollade film med massa godis.
Igår kom mamma och hämtade mig efter skolan så åkte vi runt hela stan och handlade massa till helgen, kom hem vid halv nio och var helt slut så hann ej plugga. Jag fick med mig ett par skinnshorts och små grejer.
Idag gick jag på stan igen och köpte nya träningsbyxor och en present till morfar som fyller år idag!

Precis kommit hem nu efter en mördar springrunda, hej och hå vad jobbigt det var idag! Har ju iofs inte sprungit på hur länge som helst men nu ska jag komma igång igen. Kommer ha styrka och kondition varje måndag och fredag 2h per gång i skolan nu, det är mitt individuella val. Så nu ska jag få in några springpass i veckan och även besöka friskis lite mera..
Nej nu ska jag duscha och sen plugga för sen kommer david, han kommer få hjälpa mig plugga!

PUSS J







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?