söndag
Publicerat den

I fredags så drog jag iväg med brudarna, var kul tills jag och empa bestämde oss att åka till östhammar och sova där. Du kommer aldrig ge dig va?
Vaknade upp med min fina och vi gosade hela morgonen, sen åt vi frukost och dom skjutsade ner mig till konsum där jag mötte upp sebben. David åkte vidare på match och för mig och sebben var det speldags igen! Vi köpte chips, godis och läsk för att hålla största möjliga fokus uppe! Satt där i ungefär fyra timmar och nötte med han sen kom empa och jag åkte hem.
Väl hemma så åt jag och duschade sen fixade jag mig lite snabbt och gick till tobias, där satt grabbarna och förade. Jag var bara sällskap och ensam tjej, men det gör inget när jag är med dom, jag är van! haha. Sen vidare till jeppe och sen till bussen mot östhammar. Vi drog på fest hos chrille, blev väldigt mycket folk men jag bestämde mig för att gå hem. Var så trött och hade min jobbiga hosta så david kom och hämtade mig så åkte vi hem. Skulle kolla på en skräckis men jag kollade bara lite innan jag gick in på rummet och la mig och dirket efter kom david. Hostade mig till sömns.. usch hatar det. Tur att inte david störs av det iaf!
Idag så åkte jag med david som körde till alunda för att han skulle till stan och köpa en ny tv, så jag hoppade av i alunda. Åkte till mormor och morfar ett tag och fikade för att det är fars dag.
Sedan sov jag tills nu, alltså typ fyra timmar, somnade till svensson svensson filmen. Mår lite bättre nu men ska kurera mig riktigt nu så att jag blir frisk fooort!

Inte nu i helgen som kommer men nästa så ska jag ha kalas för släkten, middag och helkväll här hemma. Och helgen efter så blir det utgång x 2 för mig! woop woop.

Grattis världens finaste pappa på fars dag, du är bäst!! <3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?