måndag
Publicerat den

Inte bloggat alls när jag har bott i östhammar men har ej haft tid eller ork :) Nu kommer en snabb update om vad jag har sysslat med:
I onsdags och torsdags så tog vi det bara lugnt och träffade empa och sebben på kvällen och då blev det spel och gotti. Sen på fredagen så åkte jag till stan på kvällen och grattade min fina millan som blev 18år! Middag och sen utgång för några, jag åkte då hem till östhammar igen. (om tre veckor så går jag också ut lagligt, wiho!!) På lördagen så var det festligheter hos david på kvällen, jag körde på tills jag blev för trött och sängen ropade på mig. Igår så var vi och åt pizza på dagen och sen åkte jag david och linus hem till joel och kollade film.
Därefter så åkte vi till david igen och chillade ett tag tills vi åkte till alunda och sov här inatt.
Inatt ska jag alltså sova själv.. kul när man har sovit med han i över en vecka i streck.. Jaja bara hålla ut! Nu ska jag snart sova, väntar samtal ifrån david först bara!
Visstja, går bara två dagar till i skolan sen har jag långhelg, okej så är det ju alltid för mig nästan men nu har jag ingen praktik på torsdag så helg på onsdag redan!!

jag har världens bästa, kärlek till dig lilleman <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?