20 december
Publicerat den

Helgen var galen! Jag chrille pelle och linkon satt hos pelle och förade tills halv tolv / tolv då vi drog ut, hade en super kväll med grabbsen! Dock missade jag sista bussen hem.. glad pojkvän jag hade hemma i min säng då.. hehe, men det löste sig fick hämtning i stan och hur värt var det inte att david låg i min säng när jag kom hem? gulle! :D
På lördagen så satt jag i löshår bakis som en jag vet inte vad... david spelade match och kom hit direkt efter den så åt vi onyttigt och kollade på tv. ¨
I söndags så gjorde vi inget vettigt alls, bara låg och mös, åt tacos på kvällen och sen kollade vi på jägarna 2 med familjen, så sjukt bra film!!
Igår så gick jag sista dagen i skolan för dethär året, så sköööönt. Så nu ligger jag bara i sängen, idag ska jag städa mitt rum och sen åka på ett litet hemligt uppdrag, hoho.

PUSS J






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?