18 vintrar!
Publicerat den

Äntligen 18!!! Fick en massa fint som jag kan visa bilder på sen. Mös med en sjuk david som skakade av febern.. usch så synd jag tyckte om lilleman.
På fredagen så var det träning på morgonen och sen lite shopping. Sen var det hem och fixa till kvällen, hade ett underbart gäng brudar här som gjorde min kväll till guld, ni är underbara! <3
Vi drog vidare ut på bj och det var spårat kul, helt galen kväll! Fick sjuts hem av martin och åt drive in i bilen. På något vänster så åkte millan också hem till mig? haha! Men när vi skulle gå in så fanns inga nycklar.. jag hade glömt dom inne. Och ingen hemma, kul. Så vi fick upp friggan med en extra nyckel, 8- grader var det där inne, skönt!! 

Idag så vaknade vi halv nio av alarmet och millan skulle åka och jobba stackarn.. sen sov jag lite till inne när pappa hade kommit hem och sen kom sandra. Vi har bara degat och myst i sängen hela dagen. Nu taggar vi om till en ny kväll på salu!!

 
beccis kajsa frida

jag empa beccis

sandra

kajsa johanna och bella

SMET, haha blåbäret







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?